بالفيديو.. ابنة «شيرين» عبر تسجيل صوتي: ماما اعتزلت علشاني
التاريخ : 03-03-2016 |
الوقت : 11:41:48
أرسلت الفنانة المصرية شيرين عبدالوهاب، تسجيلا صوتيًا حصريا، خصت به نضال الأحمدية رئيس تحرير جريدة الجرس اللبنانية ، يحتوي على رسالة من ابنة الفنانة شيرين عبدالوهاب . وأوضحت مريم نجلة شيرين ، في التسجيل الصوتي ، اعتزال والدتها قائلة: «أنا مريم ومامي زعلانة عشان أنا سألتها تقعد معايا سنة وانتوا كلكوا بتفتكروا حاجة تانية .. شكرا عشان كل حد بيحب مامي» .